.: Rubriky
plus 1) Poezie a próza
plus 2) Hudba
plus 3) Galerie
mínus 4) Film
mínus 5) Divadlo
plus 6) Věda a technika
plus 7) Mozaika (ostatní)
plus 8) Projekty POSTŘEHU

 .: Chci...

 .: Free MP3 album!
Vinylová budoucnost 2008 Vinylová budoucnost 2007

 .: Články podle data
<<  Září  >>
PoÚtStČtSoNe
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30       

 .: Online
Stránku si právě čte 170 lidí.
 .: Informace
magazín Postřeh
ISSN 1803-5639
Národní knihovna ČR:
001686222
TOP 15, Fotogalerie

 .: Login

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace nového čtenáře

 

Komentáře
ke článku: Z polibků truchlivých
(ze dne 12.09.2007, autor článku: Gabrielle Taroka)

Komentář ze dne: 08.09.2007 09:18:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Kozííí] - Pavel Kotrba (koziii@seznam.cz)
Titulek:
pohádková poezie - jen co je pravda, opravdu se mi líbila svou plynulostí a prostorem pro čtenáře, toho jsi dosáhla vhodně zvolenými přesahy veršů - místy je na konci verše prostor, kde si čtenář, než dojde k dalšímu verši, může domyslet
musím pochválit i dobrý zvuk - -ých a -ích dobře podtrhlo ta ostatní pozitiva
kdybych měl děti, neváhal bych a čítával bych jim tuto báseň místo (mnohdy už laciných) pohádek před spaním
i když pro mě to není "šálek kávy" potrpí si na zastřenější a tmavší poezii, tak jediné co mi teď zbývá je dát ti jedničku

Komentář ze dne: 13.09.2007 06:53:28     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Kozííí] - Pavel Kotrba (koziii@seznam.cz)
Titulek:
hmmm, jeden komentář? ještě k tomu jen můj....zajímavá podpora autora, taková nezvyklá

  
Komentář ze dne: 13.09.2007 13:02:08     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
I jeden je hodně, s ohledem na některá díla, která se nedočkají třeba ani toho jednoho...

    
Komentář ze dne: 13.09.2007 13:18:22     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re:
zajímavá diskuze na to, že některá díla se takové určitě nedočkají :-D

      
Komentář ze dne: 13.09.2007 14:08:26     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re:
Tak se pojďme pohádat a o poče komentářů rázem nebude nouze...

        
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:05:44     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
jo, dáme si do ... (když napíšu držky, bude to odpovídat pravidlům? sice je to spisovné slovo, ale aby někdo nebyl citlivá povaha a nezhroutil se z toho...) ... raději použiji výraz : levé či pravé(podle zaměření útočníka)tváře v části lícní. :-)

          
Komentář ze dne: 13.09.2007 23:22:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo-Hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
To je pádné slovo muže - ech pardon! - ženy, která ví co chce a jak si to obhájit. Tady jde do tuhého, jak je ostatně vidět i dále :-) . Ovšem tento způsob rozběhnutí diskuse, děl bych vposled, odvraceje se od přístroje Monitorova, zdá se mi býti poněkud nešťastným.
Leč budiž.

            
Komentář ze dne: 13.09.2007 23:38:41     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Avšak který měsíc nám zbývá, jestliže ani září není dost vhodné, abychom pečovali o pravdu a o duševní čistotu?

              
Komentář ze dne: 13.09.2007 23:50:38     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo-Hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak toto je opravdu slovo muže, jak má být.
Září září v kalendáři.

                
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:21:15     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Září září v kalednáři? To je taky od Mistra? :)

                  
Komentář ze dne: 16.09.2007 19:35:38     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Byť to nepatří přímo k článku, sluší se odpovědět. Moje chorobně vymklá paměť uchovává toto rčení buď z Mateřídoušky nebo Vysílání pro děti Českého rozhlasu, v časovém pásmu cca před 40 lety.

Komentář ze dne: 13.09.2007 16:01:33     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek:
no já se k hodnocení dlouho nemohl odhodlat, protože o poezii vím jen velice málo a proto nemohu hodnotit báseň jako báseň.
Abych řekl pravdu, nijak zvlášť me to neoslovilo.Některé verše zní velice dobře když si je člověk předčítá nahlas, ale i přesto, že je to lyrika, čekal bych nějaké dramatičtější zakončení. Já miluju pohádky od malého děcka, ale aby byla pohádka dobrá, musí mít takový zvláštní nádech, trochu děsivý, aby člověku běhal mráz po zádech. (jestli jste četli Koralinu tak víte o čem mluvím)Tohle mi z tohoto hlediska přišlo takové unylé.

  
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:02:30     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re:
hele Zbyňku: bavíme se tu o pohádkách. myslím tím klasiku. Koralinu sem laskavě netahej, prtoože já považuji Gaimana za jeden z největších omylů a literatury. jeho styl psaní je naprosto bezkonkurenčně děsný a po slohové stránce to není lepší. krom toho jestli čteš občas new weirdové série, zjistíš, že až na pár nápadů v té knize nic není. tudíš nevbím jestli to mám brát jako poklonu:-)
pod dramatičtějším zakočením by sis představoval něco jako: a jeden zapíchl druhého a pak se v kaluži krve svalili do tratoliště svých střev? jen se ptám, pro ilustraci :-D
V poezii a próze je ohromný rozdíl, každé se píše jinak a s jiným úmyslem, což u mě nebylo vytvořit horor. zkus se zasnít.
Jakube: máš nějaké lepší téma? :-D

    
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:10:54     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek: Re: Re:
Kde se v tobě bere tolik zloby?
O Gaimanovi se bavit nemusime, dalsi pohadka kterou obdivuji je treba Hobit aneb Cesta tam a zase zpatky, mam rad komiksove pohadky (opet Gaimanovy - Vlci ve zdi, Mirrormask), mam rad bratry Grimmy atd.
A tam najde ani tak o napad,ale o atmosferu dila
v každé pohádce (a ted minim klasiku) jsou dobro a zlo,ale tva basen je prilis kratka aby tam bylo misto pro obe.to je asi to, co mi na tom nevoni

      
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:20:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Re:
jaké zloby? to je konstatování. no spíš jde o to, že se nám každému líbí absolutně jiný typ literatury. já fakt Tolkiena eh...ten nápad s dobrem a zlem je celkem ucházející... kdyby Karkulka nevznikla z předlohy vlkodlačích rituálů a popelčina sestra si neuřízla kus nohy, aby se dostala do střevíčku :-) to je právě to, že básně se píší o jiných věcech než povídky.
alespoň se diskuze trochu rozhýbala :-D

        
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:30:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
to s tou zlobou... to pisu vzdycky kdyz se mnou nekdo nesouhlasi a sleduji, jak kdo reaguje, to nic.
ne ze by v te basni nebyla slova pripomonajici smutek, ale podle nazvu by clovek cekal (ja bych cekal) neco... tezko rici... niternejsiho, vice zamereneho na autora, neco osobnejsiho nez jen obecne konstatovani co vse nam skytaji pohadky.
Aspon podle me.
A nesouhlasim, ze basne se pisi o jinych vecech nez povidky. Pisi se jen jinak.

          
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:35:59     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
no zajímalo by mě, jak bys psal povídku o tom jak máš depku, dloubeš se v nose nebo si do někoho zamilovaný. básně dávají možnost vyniknout jinak nezajímavým věcem, které by povídka nijak nevytáhla k zaujetí. tam jde o jiné uvažování, čili proč to napsat jednoduše, když to jde i složitě. v dnešní době nejlépe tak, aby to nikdo nepochopil :-D problém je spíš v tom, že tam hledáš, to co tam záměrně není. ale napíšu ti nějakou báseň s věnováním, kde budeš mít zježené všechny chlupy. a nečti už toho Gaimana, aligátoři jsou pod každým městem :-)

            
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:51:11     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
v tom se shodnem.v aligatorech i v basnich.
kazde literarni dilo ma asi navodit predstavy a pocity
povidka myslim klade vic durazu na predstavy, basen na pocity
(tato uvaha me ted napadla a jeste jsem ji kriticky nezhodnotil, tak to ber s rezervou:))
PS: az mi budes psat basen, tak radsi mam basne v proze.a dik

        
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:38:13     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
to s tou zlobou... to pisu vzdycky kdyz se mnou nekdo nesouhlasi a sleduji, jak kdo reaguje, to nic.
ne ze by v te basni nebyla slova pripomonajici smutek, ale podle nazvu by clovek cekal (ja bych cekal) neco... tezko rici... niternejsiho, vice zamereneho na autora, neco osobnejsiho nez jen obecne konstatovani co vse nam skytaji pohadky.
Aspon podle me.
A nesouhlasim, ze basne se pisi o jinych vecech nez povidky. Pisi se jen jinak.

          
Komentář ze dne: 13.09.2007 18:41:28     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
sakra! napsala jsem ti nádherný sáhodlouhý vzkaz a nějak se to neuložilo:-( tak nic, hezky jsem si s tebou pokecala, měj se :-)
ps: a nečti toho Gaimana, aligátoři jsou všude...

Komentář ze dne: 13.09.2007 21:02:44     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - GreenEyes (@)
Titulek:

"Mnohokrát publikovaná báseň jak ve sbornících, tak v denním tisku." - Pri vsi ucte k Tobe, Gabi, tento druh anotaci nesnasim, nebot mi prijde zavadejici a nevkusny.
Tudiz se zdrzim hodnoceni.
Doporucuji sefovi poezie, aby zvazoval zneni anotaci...

  
Komentář ze dne: 14.09.2007 11:50:40     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re:
věř mi, že kdyby bylo na mě, tak by bylo lepší, kdyby mi tam ty anotace někdo psal. nevím proč by to neměl být třeba šéfredaktor? :-) tam se většinou totiž nedá nic napsat.

    
Komentář ze dne: 14.09.2007 19:27:09     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Kozííí] - Pavel Kotrba (koziii@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
proč by to neměl být šéfredaktor? protože nerad zasahuju do obsahu díla a tím je i anotace, kdyby anotace chyběla, napsal bych ti abys ji doplnila, ale psát k básním anotace jako šéfredaktor je pro mě docela zásah do myšlenek autora, vždyť přece stačí když si čtenář z básně udělá něco jiného než tím myslel autor, takže asi proto
zkus se taky zapojit do komentování, věřím, že k většině článků máš co říct

      
Komentář ze dne: 14.09.2007 21:37:05     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Re:
já to jen na tebe zkouším :-) byla to taková trochu ironie. myslím, že si dobrý šéfredaktor, každopádně tu špinavou práci někdo dělat musí... něco málo občas okomentuji, ale nemám moc času na to, abych si četla příliš dlouhé články. mnohé se dočkají až bude trochu času. zatím pa:-)

Komentář ze dne: 13.09.2007 22:47:49     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Epona (@)
Titulek:
Připomnělo mi to "V stínu kapradiny" od paní Kratochvílové a musím přiznat, že obojí se mi moc líbí. Zvláště pak druhá sloka tvé básně je nádherná. Vzpomínám si na ni ...

  
Komentář ze dne: 13.09.2007 23:36:35     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo-Hary (@)
Titulek: Re:
Možná jsem trouba, co jen tak blbo šťourá, ale právě v té druhé velmi jemné sloce mne zarazilo "V maličkých srdcích mechových vil" - jistě si umím představit, že na stromě jsou malé mechové příbytečky - vily, ve kterých někdo bydlí, ale k "srdci čaroděje" by mi lépe sedla přece jen "mechová víla"-bytost.
---
A nakonec přijede "Princ na bílém koni" - jako v Pretty Women :) A z nešťasné pohádky se stane šťastná.

    
Komentář ze dne: 14.09.2007 11:52:18     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re:
no to srdce čaroděje, to je takové šťourání do Merlina, ale zase abych nekazila představy těm, co si to představovali jinak :-) jo pretty woman :-)akorát měl místo koně pěkný bourák ...

Komentář ze dne: 15.09.2007 12:37:39     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - samuraj (davidek.bator@seznam.cz)
Titulek: Z polibků truchlivých
Tato básnička je velmi slabá.A to z hlediska formy i obsahu.Rýmy jsou strašně kostrbaté.Jako kdyby je napsalo děcko z třetí třídy.Jednotlivé verše nedrží pohromadě.Z hlediska obsahu se my čtenáři cosi dovídame o nějakém čarodějnem stromu,ale chybí zde jakýkoli smysl a řád.Ale abych pouze nehaněl.Musím uznat,že je i zde několik krasných poetických momentů.Ale ty nakonec přece jen zaniknou v chaotické a zmatené stavbě této básně.Pište však dál.Snad jednou z těch krasných poetických momentů vykřešete kvalitní poezii.Chce to jen trpělivost,odvahu a hlavně čas.

  
Komentář ze dne: 15.09.2007 16:45:16     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Z polibků truchlivých
kdyby byli všichni chytří jako vy, lidstvo by nepochybně zaniklo už dávno. jelikož většina lidí píše na tenhle server proto, že jinak nemají kam psát, nevím na co si tady hrajete. až bude existovat měřítko na kvalitní poezii, ráda se na něho podívám, zybtek je velmi spekulární a je to jen o vkusu. chtěla bych vidět Krchovského , jak si přepočítává u básní rytmus a uvažuje o skladbě. takové postižení hledáním dokonalosti, která neexistuje, je naprosto zbytečné a směšné.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 00:23:20     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Z polibků truchlivých
Nepřeháníš to? Píše ti uznávaný básník, ne žádný kapesník, do kterého se můžeš vysmrkat.

Navíc člověk, kterého si velmi vážím, a narozdíl od mnoha jiných, mám od srdce rád.

Komentář ze dne: 15.09.2007 13:22:47     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - samuraj (davidek.bator@seznam.cz)
Titulek: Z polibků truchlivých
Na něco jsem ještě zapomněl.Vyhněte se prosim vás používání archaismů.Někteří básníci je sice ve své tvorbě používají.Ale většinou to vždy nějak souvisí z historií.Někteří vyznamní básníci tvoří své verše ve stylu 19 století.Např Ivan Wernisch.Ale jedná se vždy o celou koncepci.To znamená,že autor třeba vytvoří cele dílo v takovémto stylu.Např opět Ivan Wernisch ve sbírce Proslýchá se.Pokud se s archaismy zachází jen tak ledabyle je z toho vždy pohroma.Ve vašem případě jde o slovo -kol.Je v te básni jako pěst na oko.

  
Komentář ze dne: 15.09.2007 13:27:12     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Z polibků truchlivých
V tom případě mi "vyhněte se" nezní příliš dobře. Klidně je používejte, jen nemíchat archaický se současným jazykem. Buď tak nebo tak.

    
Komentář ze dne: 15.09.2007 16:47:25     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Z polibků truchlivých
po říčce nám plaval vol, motajíc se kola a kol...:-)
chce to trochu větší náhled na literaturu, protože existuje spousta tvrzení a žádné nemusí být lepší jinde než v hlavě onoho teoretika.

Komentář ze dne: 15.09.2007 17:33:27     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Hill] - Jaroslav Ferst
Titulek: ale no tak
Tak si ještě dejte po hubičkách...

  
Komentář ze dne: 15.09.2007 17:36:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: ale no tak
nikdo se bohužel mlátiti nebude :-) je velmi poetické, že komentáře začínaly návrhem na hádku. někdy by to chtělo vytvořit workshop na živo. to by teprv byla legrace. polemizování o kvaitě poezi mě vždycky dostane do dobré nálady. kde jsou ty staré dobré časy aligátorů v kanálu?

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 00:26:34     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: ale no tak
Tady není místo pro smajlík, ale pro stud. Myslím si, že narážka Hilla byla dostatečná. Myslím si, že kritiky "Samuraje" byly tak, jak mají vypadat, mohla bys za ně být ráda, ale odpovídáš na ně, jako puberťačka, co si uvědomí, že to přehnala, až co se vyblije do záchoda.

Komentář ze dne: 16.09.2007 01:19:44     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - de_struct!0n (nereknu@tiHo.cz)
Titulek:
Hm..nevím nevím..báseň na mě vůbec nezapůsobila, zato reakce autorky na kritiku ano..svým arogantním chováním hodným náctiletého pubescenta. Tento úkaz je na tomto serveru celkem běžný a ukazuje, že autor nesnese jakékoli slovo, které by ho nepochválilo. Vždyť přece kritika je to, co nás žene ke zdokonalování. Připadá mi, že se na Postřehu všichni pořád jen plácáte po zádech proto, že si nechcete nikoho znepřátelit a nedej bože, že by si někdo otevřel s prominutím hubu..nešťastník je poté veřejně lynčován. A je to hlavně kvůli lidem Taroce podobným. Přikláním se ke slovům Samuraje o formě, obsahu i o rýmech a zastávám stejný názor na slovo "kol" v této básni. HOWK!

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 10:36:02     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re:
Stejně jako ty máš právo na svůj názor a kritiku určitého díla, tak i autorka tohoto díla má právo na totéž.
Autoři na Postřehu se zpřáteleně navzájem nechválí a neplácají po zádech. Problémy máme spíše na druhé straně spektra. Nevím na základě jakého pozorování a zkušeností své tvrzení stavíš, ale jsi pěkně mimo.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 10:45:46     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re:
Zde, kde většina komentujících, komentuje jen to, co se jim nelíbí, skutečně není na místě posmívat se nějakému falešnému plácání po zádech.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:13:40     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re:
Já se s názory předešlého přispěvovatele ztotožňuji, takže nás asi bude více mimo.

      
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:20:01     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re: Re:
To jsem teda nemusel mazat ten jeho vulgární koment, když ses pod to tak hezky podepsal.

        
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:26:18     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Dobře, pobavíme se v komentářích. Myslím, že jsi dostatečně bystrý na to, aby sis zkontroloval, že IP toho vulgárního příspěvku je zcela jiné, než ten komentář, se kterým se ztotožňuji. Avšak, ačkoli jsem byl asi první, kdo ho viděl, nemazal jsem jej. Bylo Tvým přáním, že komentáře budeš mazat pouze ty. Díky tomu zůstávají sprosté texty o spoustu hodin déle. Taky si teď porušujeme pravidla, to je super, že jo. A však, já jsem říkával, smažte můj příspěvek, pokud poruším pravidla.

PORUŠIL jsem tak již mnohokrát, teď tak činíme spolu, ale nic se neděje. To je mňamka.

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:27:33     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re:
že tě báseň neuchvátila, je tvůj názor, nepotřebuji, aby mě tady někdo vychvaloval, prot jsem tady tu báseň nedala. že se chováš jak pubescent to bych mohla říct po tomhle komentáři i já o tobě.

Komentář ze dne: 16.09.2007 10:11:31     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - seńorita chiquita (@)
Titulek:
Chybí mi tam nějaká provázanost mezi slokami, ony mají sice společné téma, ale připadá mi to jako tři dílky puzzle na které je obrovská obloha a ty tři dílky sice vypadají, že k sobě patří, ale ve skutečnosti do sebe nechtějí zapadnout.

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:19:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re:
že by konečně konstruktivní kritika? vidím, že i někteří lidé se nepotřebují pohádat, aby vyjadřili svůj vlastní názor.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:22:30     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re:
Ale povšimněte se všichni mých prorockých schopností. Řekl jsem bude hádka a ona nejenom že je hádka, ale dokonce tu svádíme boj i s elitou japonské armády...

      
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:26:58     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Tak pravil prorok :)

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:52:08     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - seńorita chiquita (@)
Titulek: Re: Re:
ne, my tu nejsme od hádání, ale od psaní, ne?:) někteří lidi (a neberu jim teď všechny jejich autorské a kdovíjaké zásluhy) by se měli naučit vyjadřovat nesouhlas i záporné kritiky přátelským, milým a tolerantím tónem, a ne takovým tím povýšeneckým frfláním...škoda, že v psané formě není slyšet hlas - i to je příčinou některých hádek zde...kdyby mě někdo označil za třeťačku, tak taky prskám

Komentář ze dne: 16.09.2007 11:18:20     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek:
Gabrielle, tvá báseň se mi moc líbí. Má kouzlo a atmosféru, je pozitivní a prosvětlená. Verše jsou zvučné a přesto dávají prostor i myšlenkám čtenáře. Také chválím efektivní práci se slovy ( ani jedno navíc). Báseň s dovolením ukládám.

David Bátor: Milý Davide nepochybně máš za sebou již nějaké ty úspěchy v publikaci i orientační smysl na poli poezie. To samé má za sebou i Gabrielle. Máte určité představy o kvalitní poezii, stejně jako Gabrielle, nebo stejně jako já mám určité představy o kvalitních komentářích.
"Jako kdyby je napsalo děcko z třetí třídy."
Jak by jste reagoval kdyby vám nějáký rádoby expert na poezii napsal tohle k vaší úspěšné básni? Experti jsou ti kteří druhým pomáhají tvořit,,...
Reakce od Gabrielle mi přišla zcela na místě a mluví mi z duše:
"kdyby byli všichni chytří jako vy, lidstvo by nepochybně zaniklo už dávno."..kdyby všechny komentáře a kritiky měly vypadat takto, z umění by tady nezůstalo nic.
Milý Davide ještě bych vám chtěl říct, aby jste si přiznal skutečnost, že v poezii máte jako každý určitý vkus ( jak ve formě, tak v obsahu, apod.) a abyste své komentáře v rámci určité objektivity oprostil od vkusu.
Jsem rád za váš komentář Davide, snad se tady ukážete častěji.

Histes: "Uznávaný básník"..to není zrovna moc dobrý argument. Kolikrát jsme už na toto téma mluvili..-kdo nám může v umění ukázat kvalitní práci? Kdo nám může říct jak vypadá skutečné umění? Tím spíše u poezie - nejsvobodnější literární formě? V umění není jediná pravda, jsou jich tisícé a nakonec jsou to čtenáři, kdo rozhodne.
"odpovídáš na ně, jako puberťačka"..tak toto je podle mě přesně to místo kde diskuze začala být útočná a neslušná.

Jakub Raida: Tak to vypadá, že tvé přání v úvodních komentářů bylo naplněno. Máš úplnou pravdu - kdy už mluvit pravdu, když ne ani v září?
Tímto vyhlašuji předsrazový týden pravdomluvnosti na Postřehu. Trochu se zvýší tolerance v komentářích, což samozřejmě neplatí pro všech

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:24:56     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re:
Histesi, mi připadá reakce naprosto normální. nakonec jsem si nezačala já a děkuji Stínovi za podporu. Nikoho neosočuji ani mu nanadávám, proto je u příspěvků napsané, že toleruji názor, ale vyjadření většiny autorů je jenom o názoru. nevím jestli v tom vidíš nějakou jinou agresi, ale určitě o ní nešlo. pokud jde o autory tady , kde kdo zde publikuje a jsem všichni na jedné lodi. krom toho si kometáře samuraje odporují nejen se mno, s ostatními, ale také s šéfredaktorem poezie. krom toho v komentáři není ani kapka konstruktivní kritiky, ale spíš výsměcha projevování vlastního stanoviska. dál se k tobě nebudu vyjadřovat. podle mě jsi člověk, který pro tenhle server udělal maximum, tak se teď nebudem hádat kvůli hlouposti, že jsi viděl agresi.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:28:12     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re:
Viděl jsem to tak, proto mě to tak dožralo, asi šlo o komunikační zkrat...

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:30:44     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re:
Souhlasím s děckem ze třetí třídy - tady jsem se taky trochu zarazil. To sem nepatří stejně jako moje puberťačka.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:35:38     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re:
Jedno děcko ze třetí třídy mám shodou okolností zrovna doma a můžu potvrdit, že mezi jeho a Gabrielliným chováním je značný rozdíl. Souhlasil bych tak možná z třetí třídy na SŠ...

      
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:38:58     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Re:
jo, to by tak sedělo. na třetí třídu základky tam byla větší slovní zásoba. fakt sorry, asi jsem se nechala unést. ale na to, aby mi někdo psal tyhle kecy, jsem už trochu stará.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:43:54     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re:
Inu, já nevím jak vy, ale já mám po boji..a venku se ani nezačalo blýskat. Já věděl, že to dokážeme. Pokud do debaty nevstoupí osobitým způsobem někdo třetí, zůstávám stranou.
P.S. Ríšovi: psal jsem ti přece, aby jsi mi zasílal echo, když uvidíš nějáké ty neřesti v komentářích. Taky se musím příznat, že adresy IP obvykle nekontroluju. Ano, vulgární komentáře zůstávají kvůli pravidlu jedné ruky na očích čtenářů delší dobu, ale alespoň jde vidět nesmlouvavost celého procesu.
Trošku odlehčím slovy potenciální nové autorky:
"Váš plátek mě zaujal a líbí se mi, že tam je selekce i odmázávání nevhodných komentářů, ...přeci jenom je to trochu kulturnější prostředí než-li ty haldy hnoje s často zasutými perlami na Totemu.."

Teď zase pro změnu přitvrdím:
Za 5 minut znám výsledky The Story 2007..

      
Komentář ze dne: 16.09.2007 11:56:52     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re:
A kruci... ...to jsem teda zvědav...

Komentář ze dne: 16.09.2007 11:55:41     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
Jsem na Postřehu teprve krátce, sotva tři týdny a možná ani ty ne. Když jsem se tu objevil, v pravém okraji stránek viselo mé jméno a u něj "přejeme hodně úspěchů v nové tvůrčí činnosti a rozproudění vod Postřehu".
Napsal jsem tedy povídku jaká tu ještě nebyla a strhla se kvůli ní ohromná hádka. Byla to z velké části moje vina, povídka se sem tematicky nehodila, byla spíš pro znalé a já se cítil poněkud ukřivděně, že všichni kritizují ty pasáže, které nemohou ani zdaleka pochopit. Tak jsem to hodil za hlavu a začal psát jiné věci.
Když jsem se je sem pokoušel vložit, v phprs rozhraní stálo (a stále stojí): Chystáme se vyhledávat mladé literární a technické talenty, je důležité pro ně připravit nezkaženou půdu a čistý vzduch. Věřím, že všichni svedou psát kritiky děl ve vší slušnosti a nebudou dokazovat kdo je chytřejší či má právo znemožnit druhého.
A to cituji. A přitom další a další diskuze pod články končí pořád stejně, a účastní se jich stále stejní lidé.
Nejde tady už vůbec o dílo, ale o ješitnost, strach z toho, nereagovat na fakt, že vás někdo kritizuje a psát další a další příspěvky jen proto, protože ten, kdo napíše poslední, bude brán jako vítěz.
Pokud tohle jsou stojaté vody, které mám rozproudit, budu se modlit, aby se mi povedlo.

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:06:13     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
jen drobný dotaz ohledně té tvé povídky( vím, že jsem ti teď pokazila ten nádherný závěr) ale jen z ilustračního hlediska by mě zajímalo, co to byla za povídka? byla to jedna z těch soutěžních nebo něco, co se ztratilo v archivu?

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:16:53     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - zbynek (levektekadruza@upol.info)
Titulek: Re: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
jedna ze souteznich

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:18:26     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
Nechápu, proč se toto řeší u tohoto článku.

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:20:17     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
Jo, to "přejem hodně úspěchů atd." jsem tam napsal já :)

Ale neboj, jsme už zde přinejmenším tři milovníci pokleslých žánrů a třeba nás přibude :)

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:28:52     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
Reaguji na tento příspěvek. Možná jste si všimli, že moje reakce byly přehnané. Ale provokoval jsem schválně. Taky jsem zařídil ten komentář, se kterým jsem souhlasil - je to kluk, který pravidelně čte Postřeh a o aktuální situaci často debatujeme. (Psal jsem mu, co se tu děje a jestli nechce taky zareagovat.)

CHtěl jsem vyhrotit situaci, byl to záměr a napnutou nit těsně před zpřetrhnutím používám před srazem vždy. Není to k neprospěchu, ale spíše ku prospěchu, protože taková kauza donutí promluvit i ty, kteří by jinak mlčeli - a jejich názor je nejcennější.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:38:23     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
No, to teda sorry, ale to mi přijde jako pěkný kyd.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 12:40:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Gabrielle Taroka (@)
Titulek: Re: Re: Stojaté vody starozákonně nahněvaného Postřehu
teď to sice drobně nechápu, ale jistě to byl geniální záměr...


 .: Služby & akce PT




 

 

(c) Postřeh team 2001 - 2009        postaveno na českém opensource redakčním systému phpRS

 

şehirler arası nakliyat şehirler arasi nakliyat ücretleri

fotografie

|

grafika

|

hudba

|

literatura

|

umění

|

galerie

|

poezie

|

gramodeska

|

ars polyri

|

věda

|

elektro

|

technika

|

radio

|

bastlení

|

konstrukce

|

schémata

optimalizace PageRank.cz