<<
Březen
>>
|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | | |
|
Stránku si právě čtou 3 lidé.
|
|
Komentáře ke článku: Album Boj o Můrystán (ze dne 28.07.2008, autor článku: Histes)
tak sem v polovině alba
byl si mým společníkem dnešního dopoledne
poklidný a myslím si že nikoho a ničím neurážející defilé motivů
to motivů píšu proto že mi moc chybělo pokračování u některejch věcí
zvláštní pozornost bych věnoval dvoum věcem z první poloviny alba
melodická stavba "absurdity" (!!!) a dle mýho skvělá (!!!) "vážka"
(ta mít deset minut sedím přikovanej k židli)
((to mi připomíná drobnost..... můžu ji publikovat na svym webu?))
|
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 11:27:15 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Můžeš... Vážka se mi v první polovině líbí taky nejvíce... Bude reprezentovat organizační tým gramodesky na gramofonovém albu. V druhé si zase cením Prostějanka a Vrabčáků.. a ještě Obraz a Lhostejnost. To album je ohlédnutí za těmi 2 roky... Až budu v Brně, vznikne daleko zajímavější projekt... S bicími.
|
| |
Komentář ze dne: 28.07.2008 11:33:12 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - jarda (@)
Titulek: Re: Re:
díky
(pustil sem se do druhý půlky, nějak mi to nedá to nedoposlouchat, úsměv)
|
| | |
Komentář ze dne: 28.07.2008 12:13:00 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - jarda (@)
Titulek: Re: Re: Re:
tak a je za mnou celý album
(posloucháš L.Pospíšila?)
kdybych měl něco vypíchnout za sebe, byl by to kouzelný večer, i když bych mírně korigoval text, dál úžasný vlaky (!!!) a asi i vrabčáci
ovšem k jednomu motivu sem se vrátil, zas napíšu jen skvělej (!!!) pikárec
resumé:
díky
|
| | | |
Komentář ze dne: 28.07.2008 13:23:10 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Ahoj Jardo,
Luboše Pospíšila poslouchám. Jeho nové album 5P jsem ještě neslyšel, mám rád Jsem v tom...
Díky za reakce na album
Richard
|
| | | | |
Komentář ze dne: 28.07.2008 14:24:42 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - jarda (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
takže naposledy k tvýmu albu, naposledy k vážce, to abych taky nechal něco jinejm a neusurpoval prostor pro svý úslintky, víš, je to už dávno co mi něco chytlo (hele a to fakt nekecám) tak jako tvoje vážka, myslím že to byla motýlí hra jakuba nohy, ve mým koutku už dnes bylo tolik vážek, a přesto každá jiná, nová, je to výjimečná věc, věř mi. Láká přidávat strofy, láká hrát si s ní. Prostě krásná věc. Krátká. Tajemná. Můžeš si připadat jak bůh, myslím, že kdyby ten tenkrát měl místo ženy stvořit muziku vypadalo by to asi nějak podobně
(odbočím od vážky, v některejch fázích ostatních písní má tvůj hlas stejnou barvu, jako pospíšil teda mám na mysli, v některejch fázích bych se vsadil, že je to on, proto jsem ho zmínil, občas se mi sekvence některejch skladeb prolnuly s jeho písničkou, tím nechci říct že se jednalo o nějakou kopii či co, jen ten dojem, ta atmosféra, přece jen poslouchal sem ho dodnes častějc než tebe, a slibuju jestli s ním na strunách na ulici v plzni budu mluvit, tvý album mu předhodím k poslechu)
|
| | | | | |
Komentář ze dne: 28.07.2008 17:40:48 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No myslím, že tedy těm, kterým se líbilo toto album, a neznají Luboše Pospíšila, můžeme jedině vřele doporučit :). Klipy se dají prohlídnout i na youtube. Album koupit v Supraphonu. http://www.youtube.com/watch?v=UspO72v1APQ
Poku d budou v odkazu mezery, tak je umažte.
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 14:05:32 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - prostějanek (prostejanek@centrum.cz)
Titulek: :)
tak právě jsem album doposlechla :)... skladby z něj jsem některé slyšela ve starších verzích, některé dokonce naživo... :) ... moje zhodnocení brát s rezervou, hodnotím jen pocitově :) takže vybírám ty, ke kterým jsem si stihla udělat vztah :)
Tanec na lodi Titanic - ten byl tuším i s komentářem :)... příjemné mrazení... :)..
Náledí - příjemně klouzavá... létavá... padavá... sympatická
Vážka - tu si budu pouštět hodně dlouho :)... symbolická a fajn :)
Světlo - áá :)... nevím jak to říct, prosté líbí mi nestačí... obdivuju Zuzku, že se do alba pustila i s nemocnými hlasivkami a podala takovéto výkony :)
Prostějanek - co dodat... díky :D
Pikárec - a mraky plující po obloze... i s baletkou...
Kouzelný večer - měla jsem chuť říct - "taky bych si jedno dala"...
Vlaky - a neustálé míhání tváří kolem nás :)
Vrabčáci - tak ti mi neustále létali v hlavě... a budou létat dál ... :)
|
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 14:18:28 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: :)
Jsem rád, že se zde rozjely i komentáře reflektující, co se lidem líbí. Ne pouze snaha o kvalitní kritiku. Mám z nich velkou radost, takže, moc díky..
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 15:41:13 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Harr (Harr@atlas.cz)
Titulek:
Richarde ,
tak jsem odposlouchala všechny skladby už poněkolikáté a pořád je to lepší a lepší, nebudu hodnotit jednotlivosti, protože to jsme už probrali na ICQ i na Humanartu, pokud jsi je tam zadal. Jsem ráda, že jsi přistoupil k nahrání celého alba, protože je to kus Tvého života.
I když Můry už nejsou, tak to bylo sice krátké, ale hezké období, přes nespolehlivost, sváry a neporozumění. Vždyť Beatles se taky rozešli......
Hraješ a zpíváš, jak to cítíš , to je obrovské pozitivum a víš, že jsem Ti držela celou dobu palce a strašně jsem chtěla, abys zpíval, protože jsem věděla, že na to máš.
Jste se Zuzkou dobrá dvojka, je mi líto, že má nemocné hlasivky, ale pokud se nebude přepínat, vyléčí je. Přeji vám oběma mnoho dalších krásných společných nahrávek, ať už jen s Tvým klavírem nebo s příštími členy "nové" kapely.
|
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 17:48:45 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Díky za zpěvní povzbuzení :). Ono je to o tom zkusit a vysledovat, jestli převládá skupina lidí, kteří se tomu vysmějí (jestli oprávněně nebo mají nějaký komplex a řeší ho vysmívání teď vypusťme) nebo těch, které to zaujme. Nějakou dobu jsem se styděl moc, pak míň a dneska se mi to většinou i líbí, když se poslechnu... což bylo ještě před půl rokem utrpení.
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 16:08:40 Reagovat Nový komentář
Autor: [Kozííí] - Pavel Kotrba (poezie@postreh.com)
Titulek:
Ríšo, celé album jsem poslouchal dnes v práci, kolega s kolenem na hlavě a Iron Maiden v srdci se mě ptal co to poslouchám za vážnou hudbu, tak jsem mu to tak nějak stručně vysvětlil a byl spokojený :)
Stejně jako Janinka jsem znám skladby již z dřívějška a snad mi i promineš to, že jsem trochu zpátečnický (což dělám čest všem gramodeskám :o)) ), ale nejvíce se mi skladby líbily v původním provedení s klasickým klavírem,
nejvíce ve mě zanechalo Náledí, mnohokrát jsem si jeho slova a melodii pobrukoval když jsem byl někde sám
|
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 17:53:03 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Potěšilo mě to Náledí... To bylo pro bývalé členy největší srandou repertoáru, Zuzka to ale měla moc ráda, takže jsme to zkrátka hráli. A Buď se ostatní přidali, nebo ne. Nikdy ale nedošlo na nacvičení, na koncertech to byla s basou a kytarou pokaždé improvizace. Pořadatelé folkového léta jako prezentační skladbu zvolili taky Náledí. Mají ale záznam z Gramodesky - viz histes.humanart.cz
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 21:04:50 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Karolína Maxová (karolina@postreh.com)
Titulek:
Nemůžu si pomoci, ale připomíná mi to Bratry Orffovi...což ber jako velkou poklonu :-) je to úžasný, krásně se při tom učí španělština a na Tanec na lodi Titanic se skvěle baletí :-D smekám před váma oběma ;-)
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 21:33:55 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - psychopatka (@)
Titulek:
Ríšo, kritiky se ode mě nedočkáš... Na tohle album jsem vyloženě čekala a mám radost, že přišlo zrovna teď.
Ohledně Vážky souhlasím s Jardou - až na ten detail, že vůbec nepotřebuje těch deset minut. A Světlo mě přilepilo k lavičce už v Pikárci.
Zuzka má krásný hlas a Náledí se mi náhodou taky líbí.
A vůbec... Ale nebudu moc přechvalovat :-)
Děkuju.
|
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 21:59:43 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Vážka je věnována Lídě (Psychopatka), Prostějanek Prostějankovi... píšu pro případ, že bych se k tomu tracklistu nedostal :).
A děkuji za další reakce.. Bratry Orfovy (netuším jak se to píše) si vyhledám, ať vím, o co přicházím.
Mám radost, že máš radost :). Původně jsem chtěl album vydat nejdříve v prosinci, ale to hodinové nahrávání v pátek na zámku bylo asi očarované... zaznamenali jsme vše, co bylo podstatné a v záznamech chybělo. Bylo to vše napoprvé. A to jsem dva dny předtím vůbec nehrál..
Tyhle pozitivní ohlasy jsou jedním z prvních dokladů, které napovídají, že to snad ustojíme i se dvěma hlasy a klavírem...
|
| |
Komentář ze dne: 28.07.2008 22:21:16 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Epona (@)
Titulek: Re: Re:
U mě jsou Bratři Orffové v top5 kvalitní české muziky. Doporučuju - Na hadím ocase; Nevypínám; Vzduchem
http://www.youtube.com/watch?v=O3QzENKAb 7A&feature=related
|
| | |
Komentář ze dne: 28.07.2008 22:40:27 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re:
dík...
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 23:51:54 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek:
Začíná "domácí úkol" pro tento večer. V druhém wokně je přehledně zobrazené album. Polovinu jsem už slyšel a dokonce přímo komentoval, ale jen do icq Richardovi, nuže, odveďme práci pořádně:
01_tanec ("zhýralců", pokud si pamatuji uvedení z Pikárce): moje milovaná skladba na první poslech, kde pomalá část mi vnuká představu plujícího ledovce, který se lehce plaví kdesi před lodí, na které kypí bujaré veselí, a do střetu je zatím daleko. Při klidném poslechu mi přišel pomalý motiv až Enya-ovský!
02_blacktangerine3: nemám co dodat k tomu co jsem dříve napsal. Melodie je zapsána v mé paměti hluboko. Zvlášť ale pochválím "přebírání střípků skla" v mezihrách hlavního nosného motivu.
03_plavba_snehovou_tmou: podobné předchozímu v klavírním partu, ne tak silný motiv (subjektivně!), zde ovem zdařile podpořený etérickým zpěvem a trefným aranžmá ostatních nástrojů.
04_naledi: jednoznačně "nejhitovější" pecka se snadno zapamatovatelným hlavním hudebně textovým motivem, a zdařile odlehčeným prostředkem. Historicky asi první věc, kdy Richard přidal svůj zpěv a od té doby mu to zachutnalo a to k dobru věci. Moc se mi líbí střídmý "bublavý" zvuk kláves v hlavním motivu, zvonečkový zvuk v mezihře je už určitým tradičním prvkem.
05_TITANIC-POTOPA: Prostě nádhera, vztaženo k názvu skladby, zde vnímám Titanic už klidně a smírně ležící na dně v hlubině lhostejného oceánu v společnosti něklika zvědavých ryb.
06_byt_prachem_makretka: starší věc, už jsem ji slyšel víckrát a nezůstala v mé paměti, ačkoliv jí není co vytknout, ale je zkrátka v řadě a v porovnání s ostatními nepřekvapí. Typický zvuk i melodické obraty, kdo zná Richardův styl.
07_piskaninadest: Splňuje plně název. Název jsem už někde viděl, ale slyším poprvé, velmi sympatický hlasový projev včetně anoncovaného pískání a dobrý text.
08_nocni_prelety: taková řadovka, nemám co vytknout, ale ani vyzvednout, poměřím-li to právě BT3.
|
|
Komentář ze dne: 28.07.2008 23:58:09 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re:
09_TITANIC-ABSURDITA: Parádní kousek, zvlášť text se povedl, a to nemyslím ironicky, "Hej rup" je geniálně zapojené do "námořnického halekání", střídmý doprovod to jen umocňuje.
10_vazka: Po přelítnutí předchozích komentářů jsem čekal "bombu" a neskrýval zvědavost a možná trošku předpojatosti. Suverénní Richardův nástup rozehnal jakékoliv pochybnosti a ujistil, že máme co dělat i s velkým textařským i pěveckým nadáním. Fakt mít to ještě 2 - 3 sloky, už to aspiruje na porovnání s Dylanem.
11_prelet_plachetnice: Sice pěkně zaranžované, ale opět pro mne jen taková řadovka.
12_dvere: tady mne virtuozita ostinátního tématu ale uchvátila, toto je perfektní miniatura, nejen hbité prsty bezchybně se trefující do klapek, ale má to i myšlenku a vývoj. Velmi pěkné.
13_svetlo: Úvod mi evokuje opět mou oblíbenou BT3, zpěv Richarda zpočátku rozpačitý, Zuzka ovšem září hned naplno, potom se to zlepší. Ozvěny se mi zdá příliš. Hezké, ale na Náledí to nemá.
14_gmaj: S názvem jsem v rozpacích, znám Plíhalovo "a-maj (prstíky se při něm nepolámaj)", sice pěkná instrumentálka, ale taková výplňková, než přijde něco opravdu oslovujícího.
15_prostejanek: no jo, znám už z uvední na netu a považuji za zcela suverénní hudební, textový, hráčský a pěvecký počin, zkrátka autorský kousek vysoké kvality. Změna rytmu v "no toto" mi přijde geniální.
16_lhostejnost2: Toto mne tolik neoslovilo, i když zvlášť rytmus je zajímavý, dvojhlas ale není nějak v suladu a celkově plošší dojem, ale jinak nemám co bych vytknul.
17_pikarec: název zaujal už před přehráním.. opět řadovka, příjemné na poslech, ale není důvod k zapamatování.
18_obraz: Jeden z objevů koncertu v Pikárci. Vydařený hlavní motiv, deroucí se do paměti. Krásně zazpívané, i ten šepot se dá vydržet .. V závěru mohlo být ještě prodloužení ve virtuózní instrumentální verzi, aby se využil nosný motiv skladby.
|
| |
Komentář ze dne: 29.07.2008 00:01:38 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re: Re:
19_kouzelny_vecer: Celkem zajímavý kousek, tady se podařilo dobře sladit oba hlasy do zajímavého souzvuku, trochu náročnější na poslech, ne tak "hitové".
20_vlaky: Přitažlivý začátek a dobrý hlasový nástup. Richard hlasově vyrůstá a dává této skladbě punc. Zuzka jako obvykle perfektní a celá skladba dohromady vyznívá velmi pěkně.
21_setkani: Artistní věcička, závislá na recitaci básně, kde hudba je jen kulisou. Co tam ovšem dělá nezdařile useknutý úvod dalšího čísla? Velké faux pas.
22_klaun: Začátek není žádná sranda. Však taky jde o smutného klauna, častý námět. Příliš echované. Povedená drobnost, ale spíše povzdech než píseň.
23_vecne_hodiny: Dobrý notiv na úvod, nese naléhavost. Opět má pečeť umělecké recitace básnického textu při zdařile zvoleném hudebním aranžmá.
24_vmracich: Asi totéž co předešlé, je znát že je to zhudebněná báseň. Zdařile, to ano.
25_za_rekou_dnu: Ostinátní trylkování klavíru, opět spíše zvková kulisa pro básnický text. Ovšem zpěv Zuzky dominuje celé skladbě natolik, že je nakonec téměř jedno, o čem zpívá, což je dokázáno v závěru - beze slov.
26_vrabcaci: Na to se těším ještě před spuštěním, slyše ji už dříve, příjemná tečka alba. Na rozdíl od minulé skladby tady klavír hned bere otěže do rukou a z jeho nesmlouvavých tónů vyrůstá píseň. Vydařený text, hravé podání, perfektní závěr.
...
Je dobojováno.
|
| | |
Komentář ze dne: 29.07.2008 00:13:59 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Nasazuji si slaměný klobouk a smekám... děkuji za tak komplexní odraz vnímání tohoto alba, Ivo. Moc si toho cením.
|
| | | |
Komentář ze dne: 29.07.2008 12:43:00 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Ta včerejší šichta nezůstala bez následků. Ráno jsem zjistil, že si zpívám: a) Náledí, B) "no toto, co se to probouzí", c) Tanec, d) "Hej rup, hej rup, heja hou". Nakonec se z rádia ozval Glen s Markétou a přešel jsem na "Falling Slowly".
|
Ahoj, tak jsem si stáhla a poslouchám. Některé kousky se mi líbí opravdu moc. Tak jako v Pikárci. Některé ne, ale tak už to bývá,) Hlavní je, že je to nevtíravé, což má hlava dokáže velmi často ocenit. A slečny Zuzky zpěv se mi líbí.
|
|
Komentář ze dne: 30.07.2008 11:28:30 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Děkujeme za pozornost :)
|
| |
Komentář ze dne: 31.07.2008 20:26:50 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Alimra (jarmilahlavata@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
Nedá mi to, abych nereagovala. Moje oblíbená hudba je ticho, asi je to tím, že mám hlučnou rodinu, přesto jsem si stáhla vaše album a byla nadšená. Dala jsem kousek poslechnout manželovi a jeho reakce byla záporná - prý moc depresivní. Pro mě je to absolutně relaxační záležitost. Ke svým oblíbeným Kings Of Convenience tedy přidávám zdejší Můry. Nejsem znalec hudby, ale Boj o Můrystán je něco, co se mě dotýká. Díky
|
| | |
Komentář ze dne: 01.08.2008 15:23:33 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Ahoj Jarko, děkuji Ti za odezvu, zvláště od nové autorky je milým zpestřením.
|
citace: "jo a ten kluk má talent
je škoda, že nešel studovat skladbu, nemusel skládat takový banality, ale i tak dobrý
když ho někdo nezkazí, může z něj vyrůst dobrej alternativní umělec
ale vážky teda jasně vedou"
(to album jsem poslal k posouzení a todle je resumé co mi odepsal někdo kdo tzv. "vážnou" hudbou žije, spoustu let jí studuje i po různejch koutech evropy a když se v nejbližší době nestane profesionálním klavíristou bude jí nejspíš učit, to jen tak, abys věděl)
|
|
Komentář ze dne: 03.08.2008 16:20:22 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re:
Ta citace mi mluví hodně z duše. Neodvážil bych se to tak říci, nemaje odborného rozhledu a ani by mne tak výmluvná slova nenapadla, ale troufnu si říci, že mám dojem, že někomu se podařilo vyjádřit mé i neuvědomělé pocity.
|
|
Komentář ze dne: 04.08.2008 23:08:04 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Díky Jardo za umožnění pohledu někoho v "oboru".
|
| |
Komentář ze dne: 04.08.2008 23:49:37 Reagovat Nový komentář
Autor: [tulák] - Jarda (jarda@poetickej.net)
Titulek: Re: Re:
asi se s ním potkáš, teda budeš li o to stát
(mělo to ještě dovětek:
"hodně to dělá ten text
je opravdu šťastně vrženej
trochu mu závidim to jeho nadšení")
|
Komentář ze dne: 06.08.2008 20:58:34 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - staramatka (@)
Titulek:
Když přihlédnu k tvému věku a k dnešní době, kdy víceméně "frčí" úplně jiná muzika, tak smekám. Úplně všechno jsem ještě neslyšela, ale většinu mám za sebou. Richarde, ty budeš se mnou vařit v kuchyni!!! A věř mi, že tam nebudeš ve špatné hudební společnosti. Mně se líbilo Světlo, protože mělo lait motiv. U některých tvých skladeb mi to chybělo a líbilo by se mi to v nich v různých obměnách a náznacích. Někdo vzpomínal Luboše Pospíšila, souhlasím.A Luboš je moje srdeční hudební záležitost. Miluji jeho Vesnickou tancovačku (nevím, zda je ten název písničky úplně vpořádku, nechce se mi jít to teď někam rochat.Skladba Ahoj Black, to je pro mě hudba k dokumentárnímu filmu o přírodě nebo o starožitnostech. Hýčkej si Zuzku, krásná sytost hlasu a je to moc příjemná mladá dáma.Možná bys jí měl umožnit těžší part, více půltónů, větší intervalové skoky a mohli byste dát "těžší" dvojhlas.Richarde, talent máš, teď trochu více znalosti řemesla...To je v dobrém.
|
Dobrý den. Nebudu opravdu album otevírat, protože si umím představit to, co mne tam čeká. Jen chci všem říci, že jsme se dohodli seriózně s panem Richardem Vaculou, protože nahrávání se nezdařilo, že skladba prezentována nebude!!!Tady vidím, že je opět hrubě porušeno slovo, navíc se zde lže! SLOVO pro pana Vaculu, zřejmě opravdu nic neznamená, více asi znamenají jeho pravidla a to, co je napsáno zde, protože tady si může dělat co chce. A to naprosto nehorázným způsobem. Jestli byl někdo z členů bývalé skupiny líný, tak ať to pan vedoucí kapely, Richard Vacula, který ji stejně nerozpustil, protože jsme odešli SAMI a to pro naprostou neprofesionalitu a neschopnost zahrát věci bez chyb a ostudy, řekne na rovinu a nechodí kolem horké leč smrduté kaše. Zajímalo by mne, kdo by stál na prvním místě. Nerozumím tomu, protože jsem to považoval za ukončenou (naštestí) kapitolu v mém profesním hudebním životě. Ano, můžu (opětovně naštěstí) psát, že " profesním " , protože se mi už poštěstilo hrát za peníze. Nevidím na tom nic špatného a splatím si aspoň mnohatisícové položky, které jsem do nástrojů investoval. Je mi úplně jedno, že Richard dostal granty a zaplatí si vše a bude otravovat muzikanty dobrého jména. Ono se to stejně pozná. A můžu vám všem říci, že je mi jedno, že bude můj komentář vymazán, protože, mi pan Richard Vacula nečte maily a dostat z něho něco mého je opravdu těžké. Jinou možnost reagovat jsem neměl. Je to hnus, ostuda a špína, opakuji znovu. A ještě se schovávat za to, že profesionalita by zničila uměleckou potenci! Nebo, že by cvičení techniky srazilo jeho osobnost. Cha! Věřte, že kdyby se nejednalo o věc, u níž jsem podepsán i já, je mi to ukradené. Tohle byla má největší chyba v životě, ale pozor! Né ta hudba! Ta je krásná a stála by za to aby žila! Však jsem také mistrovi psal, že souhlasím se zveřejněním po řádném nahrávání ve studiu, na kterém se můžeme společným placením podílet. Ale to už je jedno. Tak příjemný poslech všem zlodějům ucha
|
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 22:32:21 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Dříve nebo později jsem něco podobného čekal, jak jinak. Snad jen dodám, že jsem se pouze nenechal vydírat vyhrožováním Milana, že odejde.. neustálým opakováním, kdy to pro Milana má smysl a kdy je to pod jeho úroveň. Požadavky na profesionalizaci skupiny ze strany Milana, jasnou tvář, pevné obsazení, včasné příchody, cvičení, dobré texty, dobrá hudba, souhra... to vše byly požadavky Milana, které kdybych jeden z nich nesplnil, tak se jen dočkám věty: mám jiné priority. A co jsem se za snahu dodržení všech podmínek dočkal? Milan: neschopnost si pamatovat jedinou domluvenou zkoušku, neschopnost oznámit termíny zkoušek řediteli ZUŠ, neschopnost zařídit to jediné na nahrávání - zvukaře, neschopnost chodit včas, neschopnost si zapamatovat svoje kytarové party s odůvodněním jsem profesionální muzikant, který to vždy nějak zahraje. Záznamy jsou živé, pořídil jsem je já a se záznamem jste souhlasili všichni, jinak bychom se asi na nahrávání nesešli. Nazvučení kontroloval Milan a po poslechnutí záznamů nedovedl nic jiného, než ze všech chyb obvinit Zuzku a to, že sám patrně tak profesionální muzikant není, připustit nesvede.
Takže, veškerou techniku člověk platí několik let sám, basákovi staví na vlastním koleně kombo, sám zařizuje a shání granty a vytváří příležitosti Bátorům vystupovat.. pak hold někomu naroste nos, do toho je nespolehlivý a podmiňuje si další setrvání ve skupině také vystupováním jako frontman skupiny, a za okolností, kdy je to pouze pro něj výhodné... A mohl by se on sám zviditelnit. Dá přednost 10 dní před Pikárcem jinému koncertu, protože je to patrně větší chlastačka a jsou z toho peníze, ačkoli byl pikárec domluven minimálně o dva měsíce dříve. Neschopnost zařídit ani folkové léto. Skupinu jsem rozpustil sám, protože zradit mě po tom všem starání se a shánění se tím, že basák a kytarista jedou na jiný, placený kšeft a dovídám se to ani ne 14 dní před akcí, s takovými lidmi se ona "profesionalizace dělat nedá".
|
| |
Komentář ze dne: 17.08.2008 22:53:03 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan bátor (@)
Titulek: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| | |
Komentář ze dne: 17.08.2008 22:59:40 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| |
Komentář ze dne: 17.08.2008 22:57:24 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| | |
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:01:47 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:08:31 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan (@)
Titulek: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| |
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:15:05 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:07:17 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:12:52 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:18:20 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan (@)
Titulek: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| |
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:24:10 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan (@)
Titulek: Re: Re:
Pokud se já pamatuji, tak zuza na zkouškách společných byla docela mimo a hlavně komunikovala s tomem než s tebou. A to jestli zuza nepotřebuje cvičit, nebo se něco učit? že má talent? Kde žiješ prosím tě? říká ti něco intonace? vždyť začíná zpívat falešně, polyká hlásky, je to slyšet víc a víc...Už jsem to pozoroval na zkouškách. Ty žvanile... :) Co ty o tom víš? vždyť jsi tam měl chyb jak máku, jedna skladba za druhou s špatným začátkem...Na zkouškách to bylo pravda lepší...Nepopírám. Ale napsat o mě, že jsme chodil stále nepřipravený, že jsem si nepamatoval...no, že se nestydíš Richarde.
|
| | |
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:55:16 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| | |
Komentář ze dne: 18.08.2008 00:22:20 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
| | |
Komentář ze dne: 18.08.2008 02:17:24 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: Re: Re:
No, vidím, že ti patrně oba dva ležíme až v žaludku. Vskutku nevím, o čem komunikovali Tomáš ze Zuzkou a v čem mohl Tomáš pomoci v naučení melodií, které předtím ani neslyšel. Frázování jsme dělali s Davidem, abych uvedl na pravou míru. Pak jsi tady horoval za tvé aranžmá. Měl bych tě asi nazývat Bože. Bože, hovořil jsi o Vrabčácích. To tu mám zveřejňovat i vlastní noty a svědectví flétnisty a akordeonistky, kdo jim složil party, kdo s nimi individuálně cvičil před nahráváním? Vždyť si nebyl schopný zaranžovat ani ten bubínek ve Věčných hodinách, kluka jsi jen zesměšňoval. Podepisuješ se za cizí díla běžně, včetně Davida, včetně mě (dříve k mému údivu, dnes už jen s kroucením hlavou). No, tak hodně štěstí. Ty na ten svůj chaos ve všem, bohužel i výuky, dojedeš. Dříve nebo později.
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:23:10 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
|
Komentář ze dne: 17.08.2008 23:29:32 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - milan (@)
Titulek: Re:
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
|
Komentář ze dne: 18.08.2008 22:39:08 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek:
Asi jste si všimli, že se tu po 40 komentářích pozitivně hodnotící album strhla slovní bitva s Milanem Bátorem. Vzhledem k pravidlům na půdě Postřehu tyto komentáře musely být vymazány. Ale vzhledem k žádostem o přečtení toho, co se zde událo, předkládám archiv všech komentářů před vymazáním:
http://postreh.ic.cz/pan_bator.htm
|
|
Komentář ze dne: 18.08.2008 22:56:53 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re:
Odkaz, byť zadávaný jako spustitelný, není takový, už jsem ho měl přejetý myší a chystal se dát Ctrl-C, když se mi jakoby něco položilo na ruku a stáhlo výběr textu. Opravdu mám "maturitu z AHA", abych se pídil, co jeden mi známý vyčetl druhému známému a málem nad tím rozumoval, jako jestli si Carlos vezme Annu nebo jí uteče s Mercedes, která potom jistě zastřelí Paola? ...
Tak to je vše, co jsem chtěl napsat ke kauze "kilometr 41".
|
to vaše vystoupení sem nazval podle týdle desky, doufám že tam nebude autorskej spor o název
jo a jinak díky za vstřícnost
|
|
Komentář ze dne: 27.08.2008 22:42:53 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re:
Nejsou důvody ke sporům, existují pouze fakta a pozorovatelé. Nebo teda skladby a posluchači :).
|
víš co, sem rád že to bude za pár hodin "live"
doufám že si odneseš aspoň vzpomínku
|
Přidat nový komentář
Zobrazit článek Album Boj o Můrystán
|
|